בחודש שעבר הוכרזו הזוכים בתחרות פרסי בחירת הקוראים של מגזין התיירות Condé Nast Traveler. טוקיו, אוסקה וקיוטו נבחרו בשלושת המקומות הראשונים, בסדר זה, בקטגורית הערים הגדולות הטובות ביותר. 

יותר מ 800,000 הצבעות של קוראים דרגו את חוויות הטיולים שלהם ברחבי העולם, ובחרו את המקומות בהם הכי השתוקקו לבקר כאשר לא התאפשר לנסוע, ואלה אליהם יחזרו ראשונים ברגע שיוכלו.

ההצבעה של קוראים רבים כל כך בעבור הערים היפניות מבטאת את הרצון העז של תיירים מכל העולם לבקר ביפן ובעריה השוקקות.

טוקיו זכתה במקום הראשון עם הערבוב האנרגטי של מודרניות בוהקת והבזקי צבעים מסורתיים. המטרופולין של טוקיו לוקח מבקרים למסע תרבותי מהעבר הסמוראי של המדינה ועד לעתיד ההיי-טקי.

אוסקה, שהינה העיר השלישית בגודלה ביפן, ידועה בקרב חובבי הגורמה כאחד המקומות עם אוכל הרחוב הטוב ביותר, כמו כדורי טאקויאקי או אוקונומיאקי. גם ביקור באולפני יוניברסל יפן הממוקמים בעיר פופולארי מאוד, במיוחד לאחר פתיחת מתחם Super Nintendo World.

קיוטו זכתה במקום השלישי עם ההיסטוריה והתרבות שלה. מבקרים יכולים לסייר באזור אראשיאמה או באחד המקדשים המקומיים כדי לנסות ולתפוס את המהות החמקמקה של קיוטו. נקודות משיכה מוכרות אחרות הן טירת ניג'ו, ביתן הזהב, ומקדש קיומיזו.

בנוסף, בשל תרבותה העשירה, המטבח המסורתי המוכר על ידי אונסק"ו, תשתיות מודרניות וטבע מרהיב, יפן זכתה במקום השלישי בין מדינות העולם!

בדרום המדינה, Seven Stars Train של JR קיושו זכתה במקום הראשון כרכבת הפאר הטובה בעולם!

רשימה מלאה של הזוכים בתחרות Condé Nast Traveler's Readers' Choice Awards 2021 ניתן לראות כאן.

טוקיו: העיר הטובה בעולם.

Photo credit: ©TCVB
טוקיו: העיר הטובה בעולם.

:Seven Stars in Kyushu רכבת הפאר הטובה בעולם.

:Seven Stars in Kyushu רכבת הפאר הטובה בעולם.
Photo credit: ©Kyushu Railway Company
Photo credit: ©Kyushu Railway Company

אודות ה JNTO

ארגון התיירות היפני הינו גוף ציבורי של ממשלת יפן, הפועל לקדם את יפן כיעד לתיירות MICE בנוסף ליעד נופש. 

במטרה לעודד מבקרים מכל העולם להגיע ליפן, סניף JNTO בלונדון פועל בשמונה שווקים שונים כדי להפיץ מידע על יפן, לפרסם, ולשווק את המדינה תוך שיתוף פעולה עם תעשיית התיירות הבינלאומית.

למידע נוסף: japan.travel/en/uk/.

וגם בערוצי המדיה החברתית:

https://www.instagram.com/visitjapan_uk/
https://www.facebook.com/visitjapanuk/

www.twitter.com/visitjapanuk

5/5 - (1 vote)