קיוטו המדריך המלא למטייל

מציג 1 - 90 מתוך כ - 90
קומת אוכל איסטאן – אזור תחנת קיוטו – Isetan Department Food Floor

קומת אוכל איסטאן – אזור תחנת קיוטו – Isetan Department Food Floor

תקבל הפתעה קולינרית מטורפת בשתי הקומות שנמצאות מתחת לחנות הכלבו איסטאן – הסופרמרקט הטוב ביותר באזור תחנת קיוטו. בקומה הראשונה…

קינקאקוג'י איטדאקי – צפון-מערב קיוטו – Kinkakuji Itadaki

קינקאקוג'י איטדאקי – צפון-מערב קיוטו – Kinkakuji Itadaki

אם אתה הלכת לסיור במקדש קינקאקוג’י, ואתה ממש רעב, אתה יכול ללכת למסעדה הזאת. זהו מקום מסביר פנים המתמחה במנות…

מקדש מיושינג'י – צפון-מערב קיוטו – Myoshin-ji Temple

מקדש מיושינג'י – צפון-מערב קיוטו – Myoshin-ji Temple

מקדש מיושינג'י הוא אחד ממקדשי זן, שמאפשר בקלות יום של חצי יום או אפילו טיול ברגוע. מרבית התיירים עוברים ממש…

אראשיאמה יושימורה – Arashiyama Yoshimura

אראשיאמה יושימורה – Arashiyama Yoshimura

הנוף הוא האטרקציה האמיתית במסעדת האטריות והאורז הפשוטה על נהר על שפת מחוז התיירות אראשיאמה. האוכל מספיק טוב, אבל הנוף…

שוק נישיקי – מרכז קיוטו – Nishiki Market – יפן טורי ?️

שוק נישיקי – מרכז קיוטו – Nishiki Market – יפן טורי ?️

Nishiki Market, המכונה אצל המקומיים כ"מזווה של קיוטו", הוא שוק האוכל המסורתי הטוב ביותר בעיר. שוק נישיקי Nishiki Market הוא…

מוזיאון אמנות קיוסרה – אזור תחנת קיוטו – Kyocera Museum of Art

מוזיאון אמנות קיוסרה – אזור תחנת קיוטו – Kyocera Museum of Art

מוזיאון קטן בדרום קיוטו המציג את ההיסטוריה והמוצרים של תאגיד Kyocera ומארח גם תערוכות אמנות המשתנות בכל עת. תאגיד Kyocera…

מקדש נישי הונגאנג'י – אזור תחנת קיוטו – Nishi-Hongan-ji Temple

מקדש נישי הונגאנג'י – אזור תחנת קיוטו – Nishi-Hongan-ji Temple

636/5000 מדובר במקדש שהוא גן עדן בודהיסטי במרחק הליכה מתחנת קיוטו – אחד המראות הטובים ביותר באזור תחנת קיוטו. נמצא בקרבת…

וילת אוקוג'י סאנסו – אראשיאמה – Okochi-Sanso Villa

וילת אוקוג'י סאנסו – אראשיאמה – Okochi-Sanso Villa

האטרקציה המתחרה הדגולה מכל האטרקציות הקיימות בעיר. בעבר אחוזתו של שחקן קולנוע יפני אוקוצ'י דנג'ירו (1898-1962), שהיא הווילה והגנים שמסביב…

טירת ניג'וג'ו – קיוטו המרכזית – Nijo-jo Castle

טירת ניג'וג'ו – קיוטו המרכזית – Nijo-jo Castle

אחד מהטירות הפופולאריות והמרשימות ביותר בעיר. זה מראה את הכוח שהעבירו השוגונים (מצביאים צבאיים) על הקיסרים לאורך כל תקופת אדו.…

Vegan Ramen Uzu Kyoto מסעדה טבעונית בקיוטו בשיתוף עם teamLab

Vegan Ramen Uzu Kyoto מסעדה טבעונית בקיוטו בשיתוף עם teamLab

Mori Building Digital Art Museum: Epson teamLab Borderless הוא אטרקציית היי-טק בטוקיו שאסור לפספס. תפיסה חדשה של אומנות דיגיטלית אינטראקטיבית מוצגת…

האנאמאקייה – צפון-מערב קיוטו – Hanamakiya

האנאמאקייה – צפון-מערב קיוטו – Hanamakiya

מסעדה קטנה ומבריקה המגישה סובה ממעשה יד בסביבה נעימה, דיי קרוב למקדש Kinkaku-ji. זה המקום המושלם לארוחת צהריים אחרי ביקור…

ג'וג'אקוג'י – אראשיאמה – Jojakko-ji Temple

ג'וג'אקוג'י – אראשיאמה – Jojakko-ji Temple

מקדש מוזר שמציע לך אפשרות להימלט מהתיירים שנוהרים באזור אראשיאמה. אם יש לך אהבה ותשובה לפשטות כפרית, תאהב את רקושישה,…

הצג עוד

(京都, קיוטו יפן) שימשה כעיר הבירה של יפן ומקום המגורים של הקיסר מ 794 עד 1868 .
נכון לעכשיו קיוטו היא עיר השביעי בגודלה במדינה עם אוכלוסייה של 1.4 מליון תושבים.

במשך מאות שנים, קיוטו נהרסה על ידי מלחמות ושריפות, בתקופת מלחמת העולם השנייה בשל הערך ההיסטורי שלו,
הארצות הברית הורידה את קיוטו מהרשימה של המטרות לפצצה האטומית .
עיר עם כמות עצומה של מקדשים ומבנים עם היסטוריה ששרדו עד עכשיו.

העונה הכי מתאימה לבקר בקיוטו?

ניתן לבקר בעיר קיוטו בכל עונות השנה בגלל שמזג האוויר נוח. החודשים הכי טובים לבקר בעיר זו הם:

באוקטובר ונובמבר (סתיו) ובמרץ, אפריל ומאי (אביב), זאת מכיוון שביוני, יולי ואוגוסט המזג האוויר
נוטה להיות חם ולח ואילו בחודשי דצמבר, ינואר ופברואר מזג האוויר קר מאוד.

לידיעתכם, יש עונת גשמים שהיא בין אמצע יוני עד סוף יולי, אבל לא יורד כל יום באזור הזה
כך שניתן לטייל יותר בחופשיות.

כיצד להגיע מ/לקיוטו?

כיוון שרבים מאיתנו מגיעים ליפן, ממריאים/נוחתים בטוקיו או אוסקה, וקיוטו יחסית נמצאת בין מערב למרכז יפן.

יש הרבה דרכים להגיע אליה מטוקיו, אוסקה ומעוד מספר יעדים. הרי מדובר בעיר הבירה הראשונה של יפן.

רכבות – שזו האופציה הכי נוחה, טובה ומהירה:
אם אתם מגיעים ל/מטוקיו, יש את הרכבת JR Tokaido Shinkansen,
זו רכבת Nozomi שהרכיבה עליה בערך כשעתיים ועשרים דקות
והמחיר הוא 14,000 ין לכיוון אחד בלבד – לא רלוונטי למחזיקי JR Rail Pass.
ישנן רכבת Hikari שהרכיבה עליה שעתיים וארבעים דקות ורכבת Kodoma שהרכיבה עליה אורכת כ-4 שעות.
המחיר לשתי הרכבות הללו הוא 13,080 ין  על מושב לא שמור, או 13,500 ין על מושב שמור.
יש לקחת בחשבון שה-JR Rail Pass תקף על הרכבות Hikari ו-Kodoma.
אז למי שיש לו, לא צריך לשלם על הרכבות האלה.
אם אתם מגיעים ל/משדה תעופה קנסאי,
יש מספר דרכים להגיע ואעשה כאן סדר כדי שתוכלו לבחור את מה שהכי מתאים לכם:

  • רכבת JR Haruka Limited Express – יוצאת כל חצי שעה.רכיבה של 70 דקות במחיר של 2,850 ין על מושב לא שמור וסביבות 3,500 ין על מושב שמור לכיוון אחד.עם שילוב הכרטיס של הרכבת הזו והכרטיס Icoca שנגיש לתיירים בלבד,ניתן להזמין במחיר 1,600 ין לכיוון אחד כרטיס עבור מושב לא שמור.
  • רכבת JR Rapid – *מצריך החלפה אחת. יציאה כל רבע שעה. יש לקחת רכבת JR Airport Rapidלתחנת אוסקה מהשדה ולהחליף לרכבת Special Rapid שיוצאת על קו JR Kyoto ישירות לקיוטו,ובכיוון ההפוך נכון הוא. המחיר לכיוון אחד הוא 1,880 ין לכיוון אחד  והרכיבה אורכת כשעה וארבעים דקות.
  • רכבות Nankai ו-Hankyu – *מצריך 2 החלפות.**מתאים לאלה שנשארים במרכז קיוטו או סביב רחוב Shijo-dori.יציאות בתדירות גבוהה. יש לקחת רכבת Nankai Express מהשדה ישירות לתחנת טנגאצ’איה (Tengachaya)במחיר של 920 ין לכיוון אחד והרכיבה 40 דקות.לאחר מכן לקחת רכבת בקו Sakaisuji Subway, לרדת באחת התחנות הבאות: Awaji, Ibarakishiאו ב-Takasuki ולהחליף לרכבת בקו Hankyu Kyoto לתחנת מרכז קיוטו.הנסיעה כשעה ומחירו 680 ין לכיוון אחד.ישנו כרטיס שיכול לחסוך לכם את הרכיבה הזו ומחירו 1,230 ין לכיוון אחד בעיקר בחזרה.לכרטיס זה קוראים Kyoto/Kanku Access Ticket, ניתן לקנות אותו רק בקיוטו.
  • רכבות Nankai ו-Keihan – *מצריך 2 החלפות. **מתאים לאלה שנשארים במזרח קיוטו לאורך כל הקו Keihan,לדוגמא: Higashiyama ו-Gion. יציאות בתדירות גבוהה.יש לקחת רכבת Nankai Express מהשדה ישירות לתחנת טנגאצ’איה (Tengachaya) במחיר של 920 ין לכיווןאחד והנסיעה 40 דקות.לעלות על קו Sakaisuji Subway ולרדת בתחנת Kitahama במחיר של 230 ין לכיוון אחד והנסיעה אורכת 10 דקות.משם לעלות על קו Keihan Main ישירות למרכז קיוטו במחיר 410 ין לכיוון אחד והנסיעה אורכת 50 דקות. 

אם אתם מגיעים ל/מאוסקה, יש מספר דרכים להגיע

ואעשה כאן סדר כדי שתוכלו לבחור את מה שהכי מתאים לכם:

  • רכבת JR Tokaido Shinkansen – יוצאת בתדירות גבוהה. הנסיעה רבע שעה ועולה 1,420 יןלכיוון אחד עבור מושב לא שמור ומחיר כפול לכיוון אחד עבור מושב שמור.הרכבת יוצאת ונכנסת בין תחנות Shin-Osaka ותחנת קיוטו. למי שיש JR Passלא עולה על הרכבת Nozomi (זה לא מכסה את העלות שלה), אלא על Hikari ו-Kodama.
  • רכבת JR Special Rapid – יוצאת בתדירות גבוהה.הרכיבה אורכת כחצי שעה ועד כ-45 דקות במחיר של 560 ין לכיוון אחד בין התחנותאוסקה וקיוטו על הקו JR Kyoto. עצירות ייתכנו בדרך אך שווה למי שאוהב פחות צפיפות..ה-JR Pass יכסה את העלות.
  • רכבת JR Limited Express – יוצאת בתדירות גבוהה. אותה נסיעה כמו של הרכבת הנ”ל במחיר קצת יותר יקר,בין 1,210 ין לבין 1,930 ין לכיוון אחד. פחות צפופה, בהחלט אלטרנטיבה טובה לרכבת הנ”ל.ה-JR Pass יכסה את העלות.
  • רכבת Hankyu – יוצאת בתדירות גבוהה. נסיעה של 40 דקות במחיר של 400 ין לכיוון אחד.בין תחנת אומדה (Umeda) לבין תחנות Karasuma ו-Kawaramachi במרכז קיוטו.רכבת זו לא תקבל את ה-JR Pass.
  • רכבת Keihan – יוצאת בתדירות גבוהה. נסיעה של 50 דקות במחיר של 410 ין לכיוון אחד.בין תחנת Yodoyabashi לתחנת Sanjo. רכבת זו לא תקבל את ה-JR Pass.

אם אתם מגיעים ל/מקובה (Kobe), יש מספר דרכים להגיע ואעשה כאן סדר כדי שתוכלו

לבחור את מה שהכי מתאים לכם:

  • רכבת Shinkansen – של Nozomi שיוצאת בתדירות גבוהה במחיר של 2,810 ין עלמקום לא שמור לכיוון אחד לנסיעה של חצי שעה. בנוסף לרכבת זו, יש את רכבת Hikariשיוצאת כל שעה, שעליה ניתן להשתמש ב-JR Pass. מדובר בין תחנות Shin-Kobe וקיוטו.
  • רכבת JR Special Rapid – כל רבע שעה יוצאת רכבת לנסיעה של 50 דקות במחיר של 1,080 ין לכיוון אחד.על הקו JR Tokaido/Kyoto/Kobe. מדובר בין תחנות Sannomiya וקיוטו.
  • רכבת Hankyu – *מצריף החלפה אחת. יוצאת בתדירות גבוהה במחיר של 620 ין לכיוון אחד לנסיעה של כשעה.ההחלפה תהיה בתחנת Juso. מדובר בין תחנות Sannomiya ו-Karasuma בקיוטו.

אם אתם מגיעים ל/מנארה, יש מספר דרכים להגיע ואעשה כאן סדר כדי שתוכלו לבחור את מה שהכי מתאים לכם:

  • רכבת JR Miyakoji Rapid – יוצאת כל חצי שעה בין התחנות JR Naraוקיוטו לנסיעה של 45 דקות במחיר של 710 ין לכיוון אחד.לפעמים הנסיעות מתארכות ל-75 דקות באותו מחיר. לידיעתכם, ה-JR Pass מכסה את העלות.
  • רכבת Kintetsu – כל חצי שעה יוצאת רכבת לנסיעה של 35 דקות ועולה 1,130 ין לכיוון אחד בין התחנותKintetsu Nara וקיוטו. לחילופין יש רכבת אחת בשעה שהנסיעה עליה 45 דקות במחיר של 620 ין לכיוון אחד,אך לרכבת זו יש החלפה בתחנת Yamado-Saidaiji. ה-JR Pass לא מכסה עלויות ברכבות האלה.

אם אתם מגיעים ל/מנגויה, יש מספר דרכים להגיע ואעשה כאן סדר כדי שתוכלו לבחור את מה שהכי מתאים לכם:

  • רכבת JR Tokaido Shinkansen – יוצאת מספר פעמים בשעה, על Nozomi הרכיבה אורכת בערך 35 דקות,בעוד שעל רכבות Hikari ו-Kodama הרכיבה אורכת בין 40 דקות לשעה והמחיר שלהן 5,070 ין על מושב לא שמור לכיוון אחד ו-5,500 ין על מושב שמור לכיוון אחד.אם יש לכם JR Pass הוא יכסה את העלות של הרכבות Hikari ו-Kodama בלבד.
  • רכבת מקומית של JR – *מצריך החלפה. יוצאות מספר רכבות בשעה,הנסיעה בסביבות כשעתיים ורבע במחיר של 2,590 ין לכיוון אחד. ההחלפה מתרחשת בתחנת Maibara.

אם אתם מגיעים ל/משדה תעופה אטאמי,

יש מספר דרכים להגיע ואעשה כאן סדר כדי שתוכלו לבחור את מה שהכי מתאים לכם:

  • רכבת עילית Osaka Monorail ו-Hankyu – *מצריך 2 החלפות. כל 10 דקות יוצאת רכבת.יש לקחת את הרכבת העילית מהשדה אל התחנה אחריה, Hotarugaike.הרכיבה אורכת 2 דקות במחיר של 200 ין לכיוון אחד. לאחר מכן יש להחליף לרכבת על קו Hankyu Takarazuka הישר אל תחנת Juso. בתחנה זו יש להחליף לקו Hankyu Kyoto אל תחנת מרכז קיוטו.מתחנת Hotarugaike הנסיעה אורכת 55 דקות, במחיר של 470 ין לכיוון אחד.
  • רכבת עילית Osaka Monorail ו-JR Kyoto – *מצריך 2 החלפות. כל 15 דקות יוצאת רכבת.יש לקחת את הרכבת העילית מהשדה אל התחנה אחריה, Hotarugaike.הרכיבה אורכת 2 דקות במחיר של 200 ין לכיוון אחד.לאחר מכן יש להחליף לרכבת על קו Hankyu Takarazuka הישר אל תחנת אומדה (Umeda),רכיבה של 15-20 דקות במחיר של 220 ין לכיוון אחד.ומשם להחליף לקו JR Kyoto הישר לקיוטו, רכיבה של חצי שעה במחיר של 560 ין לכיוון אחד.

טיסות – אלטרנטיבה יקרה:

אם אתם מגיעים ל/מטוקיו, יש שדה תעופה באוסקה שנקרא איטאמי (Itami)
שמקבל בדרך כלל טיסות של חברות ANA ו-JAL, אלה מפעילות טיסות ל/משדה התעופה טוקיו הנדה (Haneda)
וגם נריטה (Narita). המחיר הרגיל לטיסת כיוון אחד הוא 23,000 ין,
אבל ניתן למצוא הנחות משמעותיות שיורדות אפילו מתחת ל-16,000 ין, יש לבדוק באתרי חברות התעופה
הנ”ל לגבי הנחה לתיירים. יש חברות שמציעות בזול יותר והן חברות הצ’רטר: Starflyer, Peach ו-Jetstar.

אוטובוסים:

אם אתם מגיעים ל/מטוקיו, יש חברת אוטובוסים: Willer Express אשר מפעילה גם כן
לנסיעת לילה סוגים שונים של אוטובוסים, מוזלים ועד לאוטובוסי יוקרה. הנסיעה במשך 7-8 שעות,
המחיר החל מ-3,500 ועד 10,000 ין לכיוון אחד ואם יש לכם Japan Bus Pass,
המחיר יכול לרדת אפילו ל-3,000 ין. ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות הלינקים הבאים: Willer Express ו-Japan Bus Online.
אם אתם מגיעים ל/משדה תעופה קנסאי,
יש אוטובוסים שהנסיעה שלהם כשעה ו-40 דקות במחיר של 2,550 ין לכיוון אחד.
אם זכור לי נכון, הם יוצאים מטרמינל 2 ומגיעים לתחנת קיוטו, ולהפך.
אם אתם מגיעים ל/מנגויה, יש מספר חברות אוטובוסים אשר מפעילות מספר פעמים בשעה בין התחנות נגויה וקיוטו.
הנסיעה היא שעתיים וחצי והמחיר לכיוון אחד הוא 2,500 ין ואם אתם קונים הלוך ושוב המחיר הוא 4,000 ין.
ניתן להזמין דרך הלינק של: Japan Bus Online.
אם אתם מגיעים ל/משדה התעופה אטאמי, יש אוטובוסים ישירים בין השדה לבין תחנת קיוטו במחיר של 1,310 ין
לכיוון אחד והנסיעה אורכת שעה.

מונית:

אם אתם מגיעים ל/משדה תעופה קנסאי, נסיעה במונית רגילה לוקחת בין שעה וחצי לשעתיים וחצי,
עולה בין 20,000 ין ל-25,000 ין, תלוי במיקום שאתם צריכים להגיע אליו בקיוטו.
בנוסף קיימים מיניבוסים שאתם יכולים להתחלק ולהשתתף עם נוסעים נוספים, שנוסעים בין שדה התעופה
לבין מקום רצוי בקיוטו, במחיר של 3,600 ין לאדם. צריך להזמין מראש לשירות זה.

אוטו:

אם אתם מגיעים ל/מטוקיו, הנסיעה לוקחת בין 5 ל-6 שעות ללא עצירות ופקקים.
יש לקחת בנוסף בחשבון כי הכניסה לכביש המהיר עולה 10,000 ין לכיוון אחד.

כמה זמן מספיק להיות בקיוטו?

אם מתבססים על הניסיון שלי ולדעתי מספיק 3 ימים בקיוטו כדי לספוג את התרבות והמחזה של העיר.
מי שבאמת אוהב את ההיסטוריה ומקדשים, יכול להישאר יומיים נוספים.
עוד על קיוטו בויקיפדיה
מה התקציב המספיק בשביל טיול בקיוטו?
אם נשארים ל-3 ימים, אני מאמין ש-1,800 ש"ח יספיקו בהחלט מבחינת הכל.
על כל יום נוסף, כ-600 שקלים נוספים.

5/5 - (18 votes)

לינה בקיוטו

בעיר הגדולה הזו יש הרבה ריוקנים, שאותם מומלץ להזמין מראש אפילו חצי שנה לפני.
אני אישית אוהב דירות Airbnb ובעיר הזו יש בשפע. כמו כן, יש מלונות מכל הסוגים בכל רחבי העיר.
קיוטו מתאימה את עצמי לכל אופי המטייל שבא לבקר בעיר.