יפן מתכוונת לפתוח מחדש את הגבולות שלה בפני כל המטיילים מכל העולם כבר בתחילת השנה הבאה, ככל הנראה החל מאפריל 2021.

מדינות בכל רחבי העולם פתחו מחדש את הגבולות שלהן בחודשים האחרונים ועכשיו יפן החלה לקבל שוב לפחות כמה מטיילים מרחבי העולם.

בחודש ספטמבר הודיעה ממשלת יפן כי את רמת אזהרת הנסיעות תוריד לכ-10 מדינות ברחבי העולם מסטטוס "3" (כלומר "הימנע מנסיעה מכל סיבה שהיא") לסטטוס "2" ("הימנע מנסיעות בלתי חיוניות"). בידוד של שבועיים עדיין יידרש לכל מי שיטוס ליפן, אבל אנו מקווים כי המהלך יעודד את המדינות ברחבי העולם לאפשר גם למטיילים יפנים – ויסללו את הדרך בסופו של דבר להסדר נסיעות הדדי.

נכון לעכשיו, יש לציין כי כל המטיילים מרחבי העולם לא יכולים לבקר ביפן למטרת תיירות. כדי להיכנס למדינה עכשיו, עליך להיות תושב חוץ של יפן או לעמוד בדרישות ה-'נסיבות המיוחדות'.

החל מיום ה-18 בספטמבר, אנשי עסקים ממדינות אסיה מסוימות כולל תאילנד, טייוואן וסינגפור הורשו להיכנס בתנאים מחמירים מאוד. ומהיום ה-1 באוקטובר, כל מי שיש לו אישור שהייה למשך שלושה חודשים ויותר יכול גם לנסוע ליפן.

במילים אחרות: שהות קצרת טווח (עד 3 חודשים) לא תאפשר ליפן להכניס אתכם.

והחדשות הטובות הן שכל זה יכול להיות אמור להשתנות בתחילת 2021.

על פי המקורות timeout ועוד יפן מתכננת לפתוח גבולות מחדש בפני כל המטיילים מרחבי העולם באביב הבא, ייתכן שכבר באפריל 2021. הרעיון הוא שאיסורי הכניסה יוסרו לפני משחקי האולימפיאדה בטוקיו שנקבעו בקיץ 2021.

המדינה מכוונת להכניס מספר גבוה של מטיילים מרחבי העולם למשחקים האולימפיים ללא חיסון או בידוד חובה.

כאשר הגבולות ייפתחו מחדש, צפויים המטיילים לעבור בדיקות לפני הנסיעה ובבואם. הם, כמו כן, במדינה גם יצטרכו להוריד אפליקציה (כמו אצלנו, אפליקציית ה"מגן") כדי לפקח על בריאותם לתקופה של שבועיים. מחיר קטן לשלם עבור אוהדי ספורט הנלהבים לראות את האולימפיאדה בשנה הבאה.

קורונה ביפןיחד עם זאת יש לזכור כי מדינות רבות עדיין מזהירות מפני כל נסיעות שאינן חיוניות, וחלקן דורשות להיכנס לבידוד את כל הנכנסים מעבר לים, כולל אזרחיהן החוזרים משלהם. יש לבדוק את כל המגבלות הרלוונטיות לפני שאתה חושב על נסיעה.
תודה לדורון Dormas-Tourism שהביא לידיעתינו את הידיעה.

יש לקחת את המידע בערבון מוגבל – עד אפריל 2021 הכל יכול להשתנות! 

5/5 - (3 votes)