היפנים ידועים בחשיבות שהם מייחסים להיגיינה וניקיון. למרות שתמיד רמת הניקיון והתברואה בבתי המלון ביפן היא גבוהה ביותר, המלונות מתאימים עצמם באופן המיטבי לקבלת אורחים בעידן הקורונה. רשת Prince Hotels לדוגמה, המפעילה 44 מלונות מודרניים ומסורתיים ברחבי יפן ואף מחוצה לה, הכריזה על סטנדרט חדש לאירוח בעידן הנוכחי. בין הכללים המונהגים ברשת:
– הקפדה על עטיית מסכות וחיטוי ידיים של הצוות.
– מדידת חום לכל אורח ולאנשי הצוות.
– חלוקת ספריי מחטא לאורחים, כמו גם הצבתו על כל שולחן אוכל.
– חיטוי שטחים ציבוריים, כיסאות, שולחנות ומתקנים נוספים, בלובי ובשאר חלקי המלון, מיד לאחר השימוש ובין אורח לאורח.
– הקפדה על חיטוי החדרים, ואטימתם לאחר מכן עד להגעתו של האורח.
– הקפדה על ריווח הולם בין שולחנות.
כל זאת כדי להבטיח לאורחים שהייה מהנה ובטוחה.

סרטון קצר המתאר את ההערכות ברשת Prince Hotels:

 

קרדיט: גיא רנן – בונה ומפתח מסלולים ייחודיים, ומדריך קבוצות קטנות בטיולים ביפן. מייעץ ומתכנן מסלולים למטיילים עצמאיים. מתרגם מיפנית ומאמן לחימה בחרב יפנית.
5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

nv-author-image

לשכת התיירות של יפן בישראל

ארגון התיירות היפני הינו גוף ציבורי של ממשלת יפן, הפועל לקדם את יפן כיעד תיירותי ועסקי, במטרה להעמיק את הכרות המבקרים עם תרבותה של יפן, ולחזק קשרים תרבותיים בינה לבין מדינות העולם. סניף JNTO בלונדון פועל בשמונה שווקים שונים כדי להפיץ מידע על יפן, לפרסם ולארגן תערוכות תיירות, לפתח טיולים ביפן ועוד.