חושבים או מתכוננים לחו"ל? חשבו היטב לפני שאתם מזמינים מקום לינה כלשהו באתר אייר בי אנד בי כיוון שייתכן שמצאתי לכם משהו שיתרום לכם רבות ואפילו יביא להוזלת הטיול שלכם.

מצאתי לכם טריקים שווים שעשויים להוזיל לכם את הטיול, דרך האתר Airbnb, בצורה משמעותית, הטריקים עשויים לחשוף בפניכם מבצעים והנחות טובים יותר.

ובלי קשר, אני מאוד אוהב את האתר Airbnb מהסיבה שאני יכול לטייל בכל מקום שאני רוצה ולראות דירות/בתים שכל החדר/ים שלי, החוויה אישית משלי ולעשות מה שאני רוצה. כמובן שיש אפשרויות שונות של קבלת דירה/חדר וכד', אך מציאת דירה/בית דרך האתר הזה מהווה לי השראה ומפתחת לי יצירתיות וטעם נוסף בכל טיול שאני יוצא, לכן אני ממליץ על האתר הזה! שלא אטעה אתכם, אני מת על מלונות, ריזורטים וכדומה. הכל עניין של תכנון, טיימינג ומיקום נכון מבחינתי.

לכל מקרה, אם תנסו את הטריקים, אני מבטיח שהם עשויים להביא להוזלה בכל טיול שתצאו וכמובן, כל זה מבלי לגרוע מאיכות הלינה – לא תנסו לפחות?

אם החלטתם שכן לחפש דירות ב אייר בי אנד בי,

 

  1. אם אתם תזמינו בפעם ראשונה לינה ב-Airbnb, תקבלו 44$ הנחה עבור הלינה הראשונה שלכם. אם תזמינו חוויה (סיור / סדנאות ) בפעם ראשונה, תקבלו 16$ הנחה עבור חוויה ראשונה שלכם – זאת רק במידה ולא נרשמתם בעבר לאתר. (סך הכל 190 ש"ח לניצול)
  2. הסתכלו תמיד על ה- Airbnb Plus Verified Homes – מדובר ברשימה שכוללת את הבתים בדירוג גבוה.

    אלה בתים שכוללים את רוב הדברים שכל אחד (כמשפחה, כאיש עסקים וכד') צריך בתוך הבית/דירה. הדבר הטוב על ה-Airbnb Plus אייר בי אנד בי פלוס שהוא לא בהכרח מציג מחירים יקרים יותר מבתי Airbnb נורמלים. וזו הדרך שתקבלו רמה גבוהה יותר של נוחות באותו מחיר.דוגמה איך מגיעים לרשימה

    כך זה נראה בתוצאות חיפוש דירות באתר אייר בי אנד בי
    אייר בי אנד בי - איך נראה תוצאה של PLUS

  3. חסכו יותר כסף עם ניצול "אייר בי אנד בי חוויות"   "Airbnb experiences" – אם אתם משתמשים באפליקציית Airbnb, תראו 'Experiences' תחת הכותרת 'Explore Airbnb', כאן אני ממליץ לכם לנצל את היתרון במלואו. אתם יכולים לבחור ממספר אינסופי של חוויות למיניהן, כמו סדנאות אוכל/סיורים קולינריים/מופעים/פעילויות בטבע ועוד, ולשים תאריך. אם אתם רואים, לדוגמא, שהדילים למופע תחת 'Experiences' אינם בדיוק כמו שאתם אוהבים, אני מציע לחפש ב-Stubhub לכל ההופעות והאירועים שלא תוכלו למצוא. לאחר מכן תוכלו לחפש דירה מתאימה באזור קרוב למופע שתרצו.

    ויתכן קיזוז חלק מהמחיר הדירה בגלל שימוש בחוויות 🙂

  4. בדקו את מאפיין ה-'Instant book' – מאפיין זה עשוי לחסוך לכם זמן וטרטור בצורת שיח של פינג פונג ביניכם לבין המארח, זו הזמנה מיידית שלא מצריכה שיחה, שלדעתכם אולי מיותרת, ותאושרו מיידית. המארח יצור עמכם קשר לקבלת כל הפרטים שתצטרכו לדעת על הדירה וזהו. לדעתי הפינג פונג ביניכם לבין המארח אינו מיותר ואפילו יתרום לבטחון בטיולכם, לכן אולי שווה לבטל את המאפיין הזה. טיפ נוסף הוא – תוכלו לחסוך אפילו יותר בעזרת המאפיין הזה אם תשתמשו ב-Giving Assistant – קישור.

  5. דברו עם המארח דירה באייר בי אנד בי ונסו להתמקח עמו – אם אתם מתכננים ללון במקום לינה במשך שבוע או שבועיים, תוכלו להתכתב איתו לפני שאתם מזמינים – וכן, יש לכם את האפשרות הזו, להתכתב עם המארח לפני ההזמנה, ולבקש ממנו הנחה נוספת לאירוח ארוך יותר. באופן נורמלי באתר המארח נותן הנחה אוטומטית אך 


    לפעמים צריך להתמקח מול המארח כדי לבקש הנחה או הנחה נוספת עבור שהות ארוכה יותר.

  6. קראו את כל הביקורות באתר אייר בי אנד בי, במיוחד ביקורות שליליות – אני תמיד קורא קודם את הביקורות השליליות. אני רוצה לדעת מה קרה למקום בפעם האחרונה ששהה אורח לפני שאני מתחייב עליו לחלוטין. בדרך זו תוכלו למחוק את המידע השגוי ואת רשימות האיכות הנמוכות ביותר. זה גם עשוי למנוע ציפיות מיותרות ושהייה מספקת יותר. היו מודעים תמיד לרישומים חשודים.

  7. השתמשו ברשימות אייר בי אנד בי – רשמו בחיפוש גוגל את המיקום הרצוי לטיול שלכם בתוספת המילים 'wish list', אפשר לרשום גם את סוג הבית. למשל – castle airbnb wish list או tokyo airbnb wish list, החיפוש יציג לכם אפשרויות רבות של השכרה באיכות גבוהה במחירים מפתיעים בהחלט.

אם תנסו את רוב הטריקים שהעליתי הנ"ל, אני מבטיח לכם הוזלה משמעותית במחיר הטיול שלכם – מה שעשוי להשאיר לכם יותר כסף לבזבוזים, או להשקיע את הכסף בדברים שמהנים יותר.
לרשימת דירות אייר בי אנד בי בטוקיו

למי שעוד לא שמע עליהם אז קריאה נעימה בויקיפדיה – לינק

תהנו בטיול שלכם!

5/5 - (2 votes)