יום ראשון בהרג'וקו – מסלול – לברוח מהעומס ולהנות מכלל האיזור.
(לא מתאים לתקופת פריחת הדובדבן)

אז הגיע יום ראשון ואתם בטוקיו, יגידו לכם ללכת להרג'וקו, אתם מגיעים ומוצאים את עצמכם דחוסים עם אלפים ברחוב טקשיטה ולא באמת נהנים או סתם קונים משהו מתוק וממשיכים.
האם זה באמת כזה נורא? כן! ברמה כזו שאפילו ילדי הרג'וקו לא נכנסים לרחוב לכן לא תראו בו אותם, הם עושים עיקוף ועוברים ברחובות צדדיים העיקר לא בראשי.
אך אל דאגה, אחר הצהרים העומס פוחת משמעותית ועד אז כפי שתראו ממש לא חסר מה לעשות.

͏קישור למפה עם כל הנקודות וסימון המסלול: לינק


͏͏͏͏

זה לא מדריך הרג'וקו כללי, ישנן עוד מלא מקומות ואטרקציות אך כמובן לא ניתן להספיק הכל ביום אחד ולהנות, כך שבחרתי בכמה ועדיין להספיק הרבה.
זה אומנם נראה טיפה לחוץ אך אם מנהלים נכון את הזמנים אז בהחלט אפשרי ומהנה, כמובן כל אחד יעשה את ההתאמות שלו ושום דבר אינו "חובה", אך מאמין שהרוב יהנו מכל המקומות שציינתי.
͏͏͏͏
מי שמעוניין ממש לעשות שופינג ברחוב טקשיטה אז רצוי שיגיע ביום חול ויחלק את המסלול הזה לשני ימים כאשר היום הראשון מתמקד ברחוב טקשיטה והשני ברחובות האחוריים ורחוב החתול, אך שוב זה לימי חול לא לסופ"ש ובטח לא לימי ראשון.
͏͏͏͏
הסיבה שזה לא מתאים לימי ראשון של פריחת הדובדבן היא שלוקח הרבה זמן להגיע לפארק יויוגי וכמובן רוצים יותר לטייל בו ולהנות מהפריחה ובכללי כל האיזור עמוס אפילו יותר מהרגיל וחבל לא להנות מהפריחה וסתם למהר כך שזה לא מתאים.
͏͏͏͏

טיפים:

  1. יש מלא חנויות ודברים לעשות, רצוי מאוד לסמן אותם מראש על גבי מפת גוגל ובכך לא לשכוח, אך אל תצפו להספיק הכל בימי ראשון, זה יותר לימי חול.
  2. תהלוכת אופנת הרג'וקו החודשית, בכל יום ראשון ה 4 של אותו חודש, מתקיים מפגש ותהלוכה קטנה של ילדי הרג'וקו הססגונים, התהלוכה מתחילה בשעה 2 מחוץ לתחנה (בחודשי הקיץ החמים זה בשעה 4) ועוברת בכמה מקומות עד נקודת הסיום על הגשר לכיוון מקדש מייג'י ולכיוון פארק יויוגי.
    לפני שמצלמים יש לבקש רשות ובכך גם תקבלו תמונות טובות יותר עם פוזות חמודות ומעניינות.
    איך לשלב את זה במסלול שהכנתי? באמת כי אין לי מושג, תצטרכו להקריב משהו.יש לציין כי גם התהלוכה אינה נכנסת לרחוב טקשיטה העמוס בראשון לכן לא רואים אותם שם אלה רק בשאר נקודות התהלוכה.
    מדובר במשהו קטן וחברי חביב ושמח, אך ממש לא באירוע גדול אז לא לצפות לאיזה מצעד של ממש או משהו.
5/5 - (2 votes)