JNTO (לשכת התיירות הלאומית היפנית) משיקה קמפיין חדש במטרה להמחיש את הגיוון של יפן ולעודד את התיירות לשם – כשהדבר יתאפשר. הקמפיין יוצא לדרך עם סרטון שכותרתו מבוססת על פתגם יפני עתיק – 'מאחורי העננים ממתין תמיד האור'. בתקווה לעתיד טוב שיגיע בקרוב. בסרטון מככבים אתרים וחוויות מגוונים מכל רחבי יפן, והוא מדגיש את חשיבות התקווה בזמנים קשים.

הסרטון הוא רק חלק מהקמפיין הכולל גם תוכן על 'לטייל בלי לעזוב את הבית' המופיע באתר האינטרנט. הוא נועד לעודד מטיילים עתידיים לנצל את הזמן כדי לחפש אתרים ולתכנן את טיול הבא ליפן.
בהתייחס להשפעות של הקורונה על טיולים עתידיים, הקמפיין מדגיש אתרים כפריים וכאלה שאינם על מפת התיירות הרגילה. המסר המגיע מ JNTO הוא:
"אל תאבד את ההשראה גם בזמנים קשים אלו. המשך לחלום על מקומות, ועל חוויות שעוד יהיו לך. המשך להאמין שיגיעו זמנים בהם נוכל כולנו לצאת שוב למסעות. זכור שיפן תמיד מחכה לך!"

 

 

קרדיט לגיא רנן – בונה ומפתח מסלולים ייחודיים, ומדריך קבוצות קטנות בטיולים ביפן. מייעץ ומתכנן מסלולים למטיילים עצמאיים. מתרגם מיפנית ומאמן לחימה בחרב יפנית.
5/5 - (1 vote)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

nv-author-image

לשכת התיירות של יפן בישראל

ארגון התיירות היפני הינו גוף ציבורי של ממשלת יפן, הפועל לקדם את יפן כיעד תיירותי ועסקי, במטרה להעמיק את הכרות המבקרים עם תרבותה של יפן, ולחזק קשרים תרבותיים בינה לבין מדינות העולם. סניף JNTO בלונדון פועל בשמונה שווקים שונים כדי להפיץ מידע על יפן, לפרסם ולארגן תערוכות תיירות, לפתח טיולים ביפן ועוד.