המיטב של הסתיו, ביפן

עונת הטייפונים מתקרבת לסיומה בסוף חודש ספטמבר ואוקטובר על פי רוב מציע את מזג האוויר הכי נעים שתוכלו לבקש. זהו זמן הקציר, פסטיבל הקציר, פעילות מחוץ לבית, טיולים סתווים, תרבות ואמנות. מתכננים לבקר ביפן לצפייה בשלכת? זה הזמן

מה צריך לדעת לפני שטסים ליפן באוקטובר?

  • גלריות האומנות והמוזיאונים עמוסים יחסית במהלך החודש
  • עונת השלכת מגיעה לשיאה באוקטובר במרבית האיזורים הצפוניים של יפן
  • יפן, מעצמת הקוספליי, אימצה את חג כל הקדושים (האלווין) ותוכלו לקחת חלק באירועים ומסיבות במרבית הערים הגדולות
  • עשו מחקר מקדים כדי לבחור את הביגוד המתאים ביותר לטיול שלכם! בקיושו עדיין יהיה חם ובטוהוקו יהיה כבר קר
שלכת יפייפיה - עץ מייפל עם עלים אדומים ביפן

טעימה מהסתיו

הסתיו הוא עונת הקציר ולאוכל יש טעם נהדר: שזיפים, אפרסמות, אורז, סובה וסאקה. בניגאטה, איזור שמתגאה בגידול האורז ובייצור הסאקה שלו תוכלו לצפות בקציר תוך כדי לגימה מרעננת של סאקה.

בטרסות האורז היפייפיות של Hoshitoge תוכלו לצפות בקציר עד אמצע אוקטובר. רוצים עוד קצת אורז? תוכלו לצפות באומנות אורז בכפר Aomori, שהפך לפופולארי מאד בשנים האחרונות.

חוגגים את הקציר

בכל רחבי יפן מתקיימים פסטיבלים ובחודש אוקטובר מרביתם מיועדים לחגיגות הקציר, עם תהלוכות צבעוניות. בפסטיבל הסתיו של טקיאמה, ב 9 – 10 לאוקטובר, תוכלו לקחת חלק באירוע מרשים ומיוחד

צבעי הסתיו

אם תרצו לראות את צבעי הסתיו החמים בטוקיו וקיוטו, כדאי לחכות לנובמבר. באיזורים הצפוניים כמו Tohoku והוקאידו, ובאיזורים גבוהים יותר, שיא השלכת מתרחש כבר באוקטובר וכדאי לתכנן את הטיול שלכם בהתאם.

אתרים פופולאריים במרכז יפן כוללים את Kurobe Gorge ואיזור בעל שם דומה, אך במיקום אחר – Tateyama Kurobe Alpine Route. בקמיקוצ'י תוכלו לבקר באיזור Karasawa שגם הוא נחשב לאתר מועדף עם מבקרים רבים.

הפארקים הלאומיים

ביפן תמצאו מגוון גדול של פארקים לאומיים ברחבי המדינה, ובין אם העלים הפכו לאדומים או שלא, חודש אוקטובר הוא תקופה מצויינת לטיול בטבע. חלק מהפארקים הטובים ביותר כוללים את Towada Hachimantai במחוזות אקיטה, Aomori ו Iwate, כמו גם Oze National Park שמשתרע על פני ארבעה מחוזות שונים.

תרבות ואומנות

מחפשים פעילות קצת פחות מעייפת? בקרו בגלריות האומנות ובמוזיאונים המובילים ברחבי המדינה. הסתיו היפני שיך באופן מסורתי לתרבות ולאומנות ומרבית התערוכות הגדולות והמעניינות מתחילות בחודש אוקטובר.

5/5 - (1 vote)